19.12.07

Paris - je t'aime!

Naprosto neuvěřitelně se mi z života ztratily téměř tři měsíce a několik dní. Zhruba před týdnem jsem přijela do Francie, bydlela v Meaux, potkala Gerrit a Karlu a Lauru a Rachel a Morgan a Sophie, Aliho a Oscara. Před pár dny jsme přestěhovaly do naší rozhledny, začaly chodit do pořádné školy, zařídily si internet. Hned další den jsem se s Didim a Andreasem dívali na rugby a truchlili, že Francie nevyhrála. Předevčírem stávkovali dopraváci. Včera tu byli na návštěvě rodiče. A dneska se balím. Večer letím do Prahy.
Vysvětlete mi, kam zmizelo 90 dní, když jsem do Francie přijela na začátku září a dneska je 19. prosince a všude kolem hrají koledy. Kdo mi je vrátí a jak? Ten týden byl nezapomenutelný, ale tak hrozně krátký.
Ještěže bude pokračovat v roce 2008!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

:-))T